Nu rullar allt på som vanligt igen...

Nu rullar allt på som vanligt igen, nästan alla är tillbaka på jobbet.

Har suttit och skickat ut platsbekräftelser till Storvretadagarna,
nu är det snart dags. Årets begivenhet i byn!
Hoppas och tror att vi kommer att leva upp till alla förväntningar i år.
Det är ju lite spännande eftersom det är första året med nästan helt
ny styrelse. Men jag känner på mig att vi kommer att lyckas.
Det kommer att bli en kanonhelg!
Hoppas bara att vädret står oss bi i år också, vi brukar ha tur med det.

Har lovat Cecilia att jag ska hjälpa till med Storvreta IBKs hemsida också.
Kommer inte att skriva några matchrapporter direkt, jag har mer lovat att
hjälpa till med bakomarbetet.
Vi får se hur mycket jobb det blir, det ska bli kul i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Badtanten

Vad duktig du är.

2007-08-20 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0