Spännande dag

Idag blir det spännande, kommer allt att bli levererat?
Kommer allt som det ska?
Kommer tivolit? Kommer tältet?

Dagen börjarde bra i alla fall.
Eftersom jag behöver komma snabbt hem idag så ville jag åka bil.
L-P är ju fortfarande bortrest så jag fick lov att låna Davids bil i stället.
Det känns ju ovant att köra den och ovant att ha fluffiga tärningar som
hänger och dinglar i rutan :o)
Resan tog idag 55 minuter fårn dörr till dörr, helt underbart!
Vore det inte så otroligt dyrt så skulle jag åka bil varje dag.

Teammöte 12-14, sedan är det snabbt hem och ner till skolan för att
börja jobba och slita *pust*

Håll alla tummar för att allt flyter som det ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0