Anti-inflammatoriskt

Jag träffade en trevlig läkare som log igenkännande när jag beskrev mina problem,
hon hade samma problem själv nämligen.
Resultatet av läkarbesöket blev i alla fall att jag kom hem med en förpackning
anti-inflammatoriska tabletter som jag ska äta i två veckor och sedan ska jag ha
kontakt med doktor Nima i mitten av januari igen.

Har suttit vid köksbordet och försökt jobba hela dagen,  och jag kan inte förstå dom
som vill sitta så för jämnan. Jag är alldeles för social för att sitta hemma själv,
vill ha någon att prata med och någon som talar om för mig att det är dags att fika
eller äta lunch. Det gör det ju inte lättare heller när uppkopplingen är så otroligt seg
och jag mest för sitta och vänta på att något ska hända.

Nu har jag i alla fall kopplat ner mig och tagit helg :o)
Hungrig nu, har bara ätit frukt under dagen.
Det skadar ju iofs inte, men det börjar kännas tomt i magen nu.

Jag blir väl tvungen att titta på Idol-finalen i kväll.
Är inte så förtjust i någon av tjejerna, men för att hänga med så är det väl bäst att
titta på eländet och lyssna till falsksången.

Men först måste jag gå in och fixa lite med Coachen, det får inte bli som förra
veckan när jag sumpade 5 poäng för att jag glömde gå in på fredagen :o(

Kommentarer
Postat av: Mange

Idol är ett stort skämt ända sedan Daniel åkte ut. Han var den enda rikta stjärnan enligt min mening och den som kommer att slå bigtime

2007-12-07 @ 22:18:21
Postat av: Mona

Har inte tittat så mycket på Idol i år, men jag tror inte riktigt på dom här tjejerna. Amanda kan kanske bli något om hon lär sig sjunga, hon har i alla fall ett kul scenspråk.
Marie känns inte äkta på något sätt, men vem vet. Hon kan kanske bli något mer än en dagslända.
Det gäller ju att förvalta vinsten och använda den och publiciteten väl.

2007-12-08 @ 11:02:41
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0