Grinig?

*pust*
Det blev pizza till lunch idag och hjälp vad trött jag blev.
Kanske skulle ta några papper med mig och gå in i vilrummet......

Jag fick precis några pepparkakor från min kollega.
Han påstår att jag är grinig idag och behöver få i mig lite pepparkakor.
Skulle JAG vara grinig? Som är som ett solsken hela tiden.
image88
Det är nog tur för honom och alla mina andra kollegor att dom aldrig sett mig när
jag varit riktigt grinig. Jag försöker ju bespara dom detta.

Innebandy i kväll, Sirius-Årsta kl 19 i Allianshallen.
Tror att jag ska försöka ta mig dit, får ta bussen direkt när jag kommer till Uppsala
och sedan får jag hoppas på skjuts av någon vänlig själ hem till Storvreta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0