Ledig dag

Så skönt att vara ledig!
Vaknade av att jag hörde Lars-Peter gå upp, men då vände jag bara på mig och
fortsatte sova en stund. Nästa gång vaknade jag av att Emma stökade i köket.
Hon jobbar sista dagarna på Stadium nu, vi får väl se om det blir något mer där.

Måste hoppa in i duschen och försöka komma i ordning för dagen.
Det kanske blir en sväng in till Fyrishov eller Allians, cupen börjar ju idag så det
är inte helt otroligt att vi åker in där en sväng. Men först ska vi förbi Migrationsverket
och lämna in Emmas papper.

Varför slutar alla att blogga?
Såg att SWUP tänker lägga ner, tråkigt eftersom det var en av dom första bloggarna
jag fastnade för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0