Måndag morgon.....

Ännu en måndag morgon, ännu en promenad i regn.
Men det är väl bara att bita ihop, man lär ju bli vacker av regn......... (undrar jag)

Det här kommer att bli en ensam vecka för mig.
L-P åker till Älvkarleby på en UGL-utbildning nu på morgonen och han kommer
inte hem förrän på fredag igen.
Det innebär att jag kommer att sitta i förorten utan bil hela veckan, lite surt men
jag har ju i alla fall inget inplanerat som kräver bilåka. Men det känns lite
begränsat att inte ens kunna sticka in till Gränby C en sväng om jag får lust.
Funderade på att åka och titta på Sirius-Årsta på onsdag, men i så fall får jag
väl se till att tigga till mig skjuts.

Kommentarer
Postat av: Zack

Det låter som mycket tid över för bloggande :)

Ha det gott.

2007-12-03 @ 15:34:59
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0