Mörker

I går skulle felet på datorn åtgärdas.........
Det hela slutade med att vi fick installera om allt!
Så nu är alla mina favoriter borta.
Hur ska jag nu hitta tillbaka till alla bloggar jag brukar läsa?
Sådana som jag bara snubblat över någon gång och sedan fortsatt att läsa.
Och alla andra favoriter som nu inte längre finns.
Det kommer att ta tid innan jag hittar på allt igen är jag rädd.

image98

Vi har en otrolig utsikt över Stockholm här på jobbet, vi får se dom vackra soluppgångarna.
Bilden tog jag utanför huset igår när jag gick hem.
Det var så vackert, tyvärr så blev väl inte bilden så bra men ändå :o)

Kommentarer
Postat av: edde

Aj,Aj Mona. Har du hört talas om Backup ;-)

Jag tycker bilden var bra, beskriver det tunga decembermörkret på ett alldeles utmärkt sätt, men snart vänder det som tur är.

2007-12-19 @ 18:25:36
Postat av: Mona

Ja ja, allt annat var sparat på en extern hårddisk så det var bara favoriterna som försvann.
Som tur var!
Nu blir det ju inte mörkare som tur är, snart går vi mot ljusare tider. Tack och lov!

2007-12-19 @ 19:46:10
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: Zack

Det är inte roligt när det händer och tro mig jag vet. Jobbade med ganska stor projekt på dator men glömde säkerhets kopiera. En hemsida på sju språk inklusive Japanska. När jag skulle visa den så var den borta. Inte roligt som sagt :)

Ha det trevligt Mona.

2007-12-19 @ 20:47:40
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja, gör det :)
Jag körde på Icas färdiga med att tillsätta endast! vatten :)
Men du kanske är såpass bakkunnig att du gör hela från grunden ?
De är mkt godare :)

2007-12-19 @ 20:58:27
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0