Nya förbud

Sitter här och svär över min dator som inte vill samarbeta.
Måste ta med den hem över helgerna och skulle behöva få installerat mer minne,
men det var ju inte så enkelt som man kunde tro.
Det ska beställas och någon annan ska bestämma om jag verkligen behöver mer minne,
det kan jag tydligen inte kunna göra själv.
Har knappt kunnat arbeta den här veckan pga den här förbannade datorn,
inget fungerar och allt är bara segt.

Men nu har jag lånat en kollegas dator så nu ska jag väl hinna få in allt som jag
måste bli klar med innan jag kan gå hem idag...... om jag har tur.

Vad säger ni om detta?

image100

Nu kan man inte ens få brun tunga längre.


Kommentarer
Postat av: Zack

Ja du, jag tror att det går. Man börjar mumsa direkt från flaskan "Brun utan sol" det ska nog gå ;)

Trevlig kväll.

2007-12-22 @ 17:24:19
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0