Sovmorgon

Eftersom jag ska till läkaren får jag lov att sitta hemma vid köksbordet och jobba idag.
Hinner glömma bort mellan varven så otroligt tröööögt det går, det som går på några
minuter på jobbet kan ta hur lång tid som helst när jag sitter uppkopplad hemma.

Vad otroligt skönt det var att få sova så länge idag,
tänk att få rulla ur sängen kl 8 i stället för kl 5. Vilken skillnad!
Nu kurrar det i magen, har inte ätit något ännu men jag får ta och stoppa i mig något
innan jag cyklar fram till doktorn i regnet.
Varför ska det regna nu när jag ska ut och cykla?
+6 och regn, vad är det för decemberväder?

Idag kommer L-P hem, han har ju varit på kurs hela veckan.
Så i kväll får jag nog något gott at äta :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0