Tack Widerlöv & Co

Fick ett samtal från receptionen, det hade kommit en tårta till mig.
En tårta? Till mig?
Ja, det ser ut som en tårtkartong säger tjejen i telefonen.
Nyfiken som jag är så ilar jag ju genast ner till receptionen för att kolla och
mycket riktigt, där står en kartong och väntar på mig.
Tjejerna i receptionen är ju lika nyfikna som jag är så jag är tvungen att öppna
och kika så vi får se vad som finns i kartongen.

Där finns en kanongod tårta från Widerlöv & Co!

image96

Tack så mycket, mina kollegor hälsar och tackar också!



Kommentarer
Postat av: Hanna

En tårta!
Hur kom det sej att du fick den?

2007-12-19 @ 21:00:47
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0