Sol!!


Äntligen kan jag få lite sol på min bleka kropp!

Idag får vi övernattningsgäster, våra vänner från Göteborg stannar till här
efter ett besök norrut. Trevligt att få träffa dom igen, det var ju inte så länge
sedan vi var på besök hos dom i Göteborg.

Det lär vara ett besök på golfbanan som står på schemat för dagen.
Bra det, då kan jag få ligga i min solstol och njuta av friden under tiden.
Det är ju, ännu så länge, grillväder så det blir något gott grillat till middag
och en lång kväll på terassen.

E. övningskör för fullt, hon hoppas att hon ska kunna få ett körkort snart.
Inte lätt att gå till det bara, hon tänker ju sticka tillbaka till London i slutet
av sommaren och sedan hägrar tydligen Malaga.

Måste ringa och kolla med D, han skulle ju ut på krogen igår.
För första gången i sitt 18-åriga liv :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0