Mosig

Mosig idag, men så ska det väl vara när man haft trevligt kvällen före.

Kitty och Björn åt hos oss, efter kaffe och div annat drickbart åkte vi in till stan och Pub 19.
Där spelade Gransten Blues Band så fönstrena immade igen.

image68

Tyvärr inte tillräckligt för att gömma killen som först stod bakom Calle och slickade rutan
på utsidan och sedan ville att vi alla skulle se hans lilla snopp.
Ja, en del vet hur man avslutar en kväll på stan på bästa sätt :o)

Jag dansade i alla fall en del, kunde inte låta bli trots allt.
Blev lite överraskad över medelåldern på 19 igår, den var ganska hög.
En trevlig överraskning var att Maria tog tåget från Stockholm och var med oss,Sumay kom
när han slutade jobbet och dom följde med oss hem och sov.

Nu måste jag nog sätta på lite kläder, David har aviserat att han tänker kommahem för att
gratulera pappa på Fars Dag.
Ska packa en väska också, ska i eftermiddag ta tåget ner till metropolen Mullsjö.
Kommer att befinna mig där tom tisdag i tjänsten.

Det betyder väl antagligen att det blir bloggfritt några dagar.
Hur ska det gå??



Kommentarer
Postat av: supermamma

ok trodde först medelåldern var 19 och tänkte "vadå hög?" men sedan förstod jag:) Alltid lika kul att ta en svängom eller hur? Låter kul fast lite kallt om snoppen för grabben dock;)

2007-11-11 @ 23:53:24
URL: http://supermamma.blogg.se
Postat av: Mona

Det var så kul att komma ut en sväng, och ännu roligare att få lyssna på brorsans band. Det är ju alldeles för sällan jag gör det, tyvärr.
Ja, det var nog lite kallt att stå och trycka den lilla snoppen mot den kalla fönsterrutan. Hoppas att han inte blev förkyld :o)

2007-11-12 @ 09:06:07
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0