Mysig restaurang och Nanne

 

Ledig dag som startar i tandläkarstolen, med en undersökning som resulterade i
ny tid för att ta tandsten.

Igår var vi ett gäng från jobbet som var på Hamburger Börs och tittade på Nanne.
Kvällen började med ett glas på hotell Sergel Plaza där Micke med fru skulle övernatta.
Sedan fortsatte vi för middag på La Tentazione, en mycket trevlig italiensk restaurang
på Malmskillnadsgatan. God mat, gott vin och mycket trevlig personal.
Den restaurangen kan jag varmt rekommendera!

Mätta i magen fortsatte vi mot Hamburger Börs.
Vi hade barbiljetter och när vi kom blev vi först hänvisade en trappa upp i baren,
där satt vi och drack något glas vin medans vi väntade på showen.
Vi blir hämtade och förda ner till scenen och då menar jag verkligen ner till scenen.
Jag satt precis mitt nedanför scenkanten!
Det är kanske inte den optimala platsen för att se en show, man ser för mycket
detaljer och det känns i nacken efter showen.
Men vi fick se en fartfylld show med Nanne, fyra dansare och orkester.
Nanne är ju ett energiknippe, en korsning mellan Tina Turner och Lill-Babs.
Showen var en resa genom Nannes karriär och avslutades naturligtvis med
senaste Melodifestivallåten.

Höjdpunken för oss var när Nanne ville ha manligt sällskap på scenen och kom ner
och hämtade upp Micke på scenen. Han fick vara med och agera i en låt, hade Nanne
i knät en stund och hamnade till slut i ryggläge :o)





Nu väntar en dag i lättja......
Måste ladda för tjejfest i morgon :o)

Kommentarer
Postat av: Ida K

En liten fråga bara: Heter det tjejfest fast gästerna av kvinnligt kön är 30?
jag ska också ha fest! halloween-fest! Jag och Malin hade tänkt att klä ut oss till bröderna Samuelsson,men den ideén sket sig rätt så snabbt!

2007-11-02 @ 12:03:30
URL: http://innebandynorden.blogg,se
Postat av: Mona

Vi kallar det tjejfest, även fast vi passerat 30-strecket för ett bra tag sedan :o)

2007-11-02 @ 12:54:41
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0