Redan dags för guldklocka?

Hur svårt det än är att tro det så ska jag få min guldklocka idag.
Jag har alltså jobbat i detta företaget sedan 1/4 1977.
Det ni, snorvalpar! :o)

Det var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig när jag började jobba extra på
lördagarna, att jag trettio år senare skulle finnas kvar i firman.
Som tur är så har jag ju haft förmånen att få byta arbetsuppgifter och arbetsplatser
ett antal gånger, annars så hade det nog inte blivit lika långvarigt.

Idag är vi 280 personer som ska samlas på Berns Salonger i Stockholm.
Skulle gissa att vi kanske är ca 100 som ska mottaga vår utmärkelse, resten
är anhöriga och chefer av olika slag.

Det kommer att bli en trevlig dag, med god mat och underhållning.
Cermonierna är väl över vid 16-tiden så då får L-P och jag fortsätta firandet på
egen hand tillsammans med mina kollegor som också kommer att kunna
hålla tiden i guld efter idag.


Kommentarer
Postat av: Ida K

Men du Mona det där med guldklocka är snart förbi.
Nu ska man ju ha 25 jobb på 25 år...
Redo för söndagen?

2007-11-16 @ 17:03:19
URL: http://innebandynorden.blogg.se
Postat av: Peter

Och jag som trodde att jag var extrem. Jag firade 25 år i september.

Du ser, nu är jag här också...;)

2007-11-16 @ 20:26:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14134

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0