Varför blogga?


Hörde i morse någon som ifrågasatte varför man bloggar.
Det är klart, det kan man väl undra över. Varför blogga?
Det finns ju så många olika typer av bloggar, folk bloggar om allt mellan himmel och jord.
Modebloggar, "trash-talk"-bloggar, sportbloggar, sexbloggar, blombloggar, tror att det
finns bloggar om precis allt man kan komma att tänka på.

Sedan finns det ju sådana här bloggar, som min.
Där vad som helst kan dyka upp, dvs vad som helst som jag är med om eller hör talas om.
Jag kan ju inte trötta ut min omgivning med att prata hela tiden, så jag får skriva i stället.
Ja, hur otroligt det än låter så finns det dom som tycker att jag pratar alldeles för mycket!

Är det så illa som min kollega sa, så jag måste skriva istället för att få ur mig allt :o)

I slutänden är det väl någon sorts egogrej, att blogga.
Jag får ur mig det jag behöver få ur mig, och vill någon läsa det så är det ju trevligt.

I kväll är det i alla fall innebandy igen, Helsingborg kommer till match i Fyrishov.
Visst låter väl det som en trevlig fredagkväll?



Kommentarer
Postat av: Fotografen

Jag nyttjar bloggens exitens till sökmotoroptimering. Och det tar sig ganska bra nu.

2007-11-23 @ 18:26:50
URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0