Disktrasefobi

Finns det något äckligare än disktrasor?
Jag kan inte ta i en disktrasa som inte är ny och fräsch,
det vänder sig i magen på mig när jag rör vid en trasa som jag inte själv har använt.
Det är så vidrigt att känna lukten av en disktrasa som inte blivit riktigt ursköljd.

Tänk när man sitter på en restaurang och känner lukten av sur gammal trasa när
personalen har torkat av bordet. Det kan ju få vem som helst att tappa aptiten.

Jag kan inte ens ta disktrasan för att torka av bänken här på jobbet.
Råkade nudda vid den en dag och slet snabbt undan handen igen,
då hör jag ett skratt och en kollega som säger att jag såg nog vad du gjorde.

Nej, ska jag torka så blir det med hushållspapper.
Det luktar inte!

Kommentarer
Postat av: Badtanten

Håller med dig. Det finns nog inget äckligare än disktrasor. Tänk om man skulle lägga en under förstorningsglaset.

2007-09-16 @ 20:58:37
URL: http://simhuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0