Kul fest

Hemma igen efter en natt på Clarion hotell.

Det blev en lång dag igår, som avslutades med en kul fest.
Själva konferensdelen var väl sådär, inte riktat mot mig och mina kollegor som vanligt
utan allt var direkt riktat mot säljare.
Henrik Schyffert var konferencier under eftermiddagen och han var väl det bästa,
tillsammans med Cookies 'n Beans.
Cookies 'n Beans var en ny bekantskap för mig, tre otroligt duktiga tjejer som spelar
countrybaserad musik.
Under middagen så var Björn Källman som hade hand om underhållningen,
duktig kille det också.

Sedan blev det dans till dj, full fart på dansgolvet hela kvällen!
Kul att få umgås med mina härliga kollegor så här, det är alldeles för sällan som vi
gör sådana här roliga saker tillsammans.

Buss till hotellet och en titt i baren innan det var dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0