Mjuka fötter

Tog ut min morsdagspresent igår, fick en helt underbart skön fotvårdsbehandling.
Så skönt att sitta där medans någon pillar, filar och masserar fötterna, det var
länge sedan jag unnade mig den njutningen.
Men det ska det bli ändring på nu, får se till att komma iväg igen.

Direkt iväg på möte med Storvretadagarna.
Vi gick igenom plus och minus från dagarna, det finns ju en del som vi direkt kan
säga att vi kommer att ändra på till nästa år.
Skönt att se att alla verkar vilja fortsätta och göra det här till något bra.

I kväll ska jag på midsommarmöte, det känns ju lite felplacerat i tid.
Det är också ett avstämningsmöte efter årets aktivitet, vi får se om jag fortsätter
att vara med och arrangera det. Brukar ju inte lägga ner så mycket tid på det,
är bara med under själva midsommarafton och inget under förberedelserna.
Det är ju också en sådan sak som jag tycker vi måste ha i byn,
vi ska inte behöva åka iväg någonstans för att få dansa runt midsommarstången.
Sådant ska ordnas hemma i byn, för alla att glädjas åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0