Rongedals på Flustret

Åkte tidigt från jobbet så jag skulle hinna hem och byta kläder innan det var dags att ta
bussen in till stan och Flustret.
Vi hade bestämt med Tommy och Lena att träffas vid 18-tiden, som stadsbor kan dom
ju ta cykeln och slipper skumpa på bussen.
Vi tog åt oss lite av den så kallade tacosbuffén och lyckades få plats vid ett bord framför
scenen. Vid 18.30-tiden var det så dags för första setet med bröderna Rongedal.
Full fart från start, med musik som man egentligen inte ska sitta ner och lyssna på.

Efter första setet tog man bort borden så dansgolvet kom fram och när killarna gick på
igen så var det sång och dans som gällde, både för dom och för mig :o)
Dom skulle köra ett sista set vid midnatt, men eftersom jag varit uppe sedan före kl 5
så kändes det helt ok att åka hem före det.

Får ni möjlighet, gå och titta på en spelning med Rongedals.
Dom är bara så bra!!

Kommentarer
Postat av: Badtanten

Har aldrig förr hört talas om dem, men får jag tillfälle så får man väl lyssna på dem.

2007-09-30 @ 17:45:17
URL: http://simhuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0