Skönt att vara hemma

Skönt att det gick bra med pappa och skönt att vara hemma igen.

Undrar hur det ser ut på jobbet?
Jag reste mig ju bara och gick därifrån i onsdags utan att kunna förbereda
något för min vikarie.
Men, det som inte är gjort ligger ju kvar till mig så det löser sig väl.

Nästa gång jag ska åka iväg någonstans packar jag gärna själv också.
L-P fick ju lov att kasta i lite kläder i en väska och sticka iväg, och det blev väl
kanske inte dom kläderna som jag hade valt själv som åkte med :o)
Men jag hade i alla fall kläder på kroppen, det hade kunnat vara värre.

Vilken härlig dag!
Ska ta en promenad upp till stationen och hämta hem min cykel som blev
kvar där i onsdags. Det verkar vara ett skönt promenadväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0