Soffjakt och promenad

Det är en bra sammanfattning av min söndag, soffjakt och promenad.

Vi åkte in till stan för att finna oss några nya soffor, men det är lättare sagt än gjort.
Det finns så fina soffor, men dom kostar mer än vad vi kan betala dom flesta av dom.
Eftersom vårt vardagsrum inte är så stort finns det vissa begränsningar där också,
vi får inte in vad som helst. Jag vill ha en tvåsits och en tresits, har sett några som jag
kan tänka mig. Nu får vi mäta lite och fundera hur vi vill ha det.

Gick en promenad med grannen, drygt 8500 steg :o)
Vi gick på vägar och genom skogen där jag aldrig gått förr trots att jag bott här i 25 år.
Alltid lär man sig något nytt.

I morgon sticker L-P ner till Skåne igen, han och Affaf Sö ska hämta hem mamma o
pappa och alla deras saker. Pappa orkar inte köra hela vägen och det får han heller
inte göra för oss.
Det betyder att jag blir ensam några dagar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0