Äntligen helg

Det här har inte varit någon bra vecka, trots ett bra besked i tisdags kväll.
Det berättar jag mer om senare, när vi har fått det på papper :o)

Jag har sovit dåligt hela veckan, alldeles för lite så jag är tyvärr riktigt trött idag.
Synd det för jag hade gärna åkt in till Bistro Hijazz och lyssnat när brorsan spelar,
jag har aldrig hört när han spelar med Linda Malmström.
Risken är väl att jag sätter mig i soffan i stället nu och somnar in till "Så ska det låta".

Hoppas på att jag ska må bättre nästa vecka och att jag kan försöka börja trivas på
jobbet igen. Får väl jobba på det.....

Vill åka och köpa nya sängar i morgon, vi har väntat i ett par månader på att IKea
skulle få in sitt helt nya sängsortiment som dom så vackert sa. Nu visar det sig att
det var väl inte så mycket nytt. Det finns ju en säng jag vill ha där, men den är för
låg för att jag ska kunna köpa den. Jag vill ju inte ligga nere på golvet, det är jag för
gammal för tycker jag.
Vi får väl åka iväg och kika på några andra butiker, för nu måste vi köpa något.

Nu är det inte så många dagar kvar tills vi får tillökning i familjen, det ska bli kul.




Kommentarer
Postat av: edde

Anar vad det positiva beskedet i tisdags kväll kan ha varit. Hoppas det går i lås denna gång.

2008-04-12 @ 08:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0