Idag ser jag bra ut

Idag ser jag bra ut, vi har nämligen nyputsade fönster i hela huset.

Det blev en riktig sovmorgon, rullade ur sängen vid 10-tiden dvs 5 timmar senare än
på vardagarna. Så skönt att få sova igen lite.
Det blev en liten shoppingtur mitt på dagen, Gränby och Järnia fick besök.
L-P går och suktar efter en sån här........

image176

Vi får väl se om det dyker upp någon sådan på diskbänken snart.
Jag tycker att den tar lite för mycket plats, men det finns väl kanske mindre av andra märken
som inte kostar en månadslön.

Har bakat en morotskaka, var så sugen på att mumsa något gott i kväll.
Då hade det ju kanske varit trevligt med lite gott kaffe från en ny maskin.....

Jag var så sur och grinig när jag gick från jobbet i fredags, så sur att jag gick hem lite tidigare
än vad jag brukar göra. Jag brukar försöka bespara mina kollegor att se mig sur, men ibland
går det ju bara inte att dölja.

Den här kvinnan har nog lärt sig att komma i tid till tåget nu.
Att hoppa på tåget när det börjat rulla är inget att rekommendera.

På tal om tåg, tur i oturen att branden i Sollentuna skedde nu i helgen och inte under veckan
när det är en massa människor som passerar med tåg. Hoppas det inte strular något så
att stoppet är kvar på måndag morgon när jag ska ut och åka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0