Min blogg, mitt andningshål

image179

Min blogg har varit min fristad, mitt andningshål.
När jag började blogg trodde jag inte att det skulle komma att betyda så mycket för mig.
Det låter kanske löjligt, men för mig har det blivit viktigt att få kunna uttrycka mig, få
ventilera det som finns i mitt huvud.
Det är mitt sätt att rensa huvudet, att så skriva ner mina tankar.
Om det sedan är någon som är intresserad av att läsa min spretiga blogg så är ju det
bara ett plus.
Den gör gott för mig i alla fall.

Är jag sur, som jag varit den sista tiden, så får det mig att släppa lite av det och tänka på
annat . Är jag glad så blir jag bara ännu gladare av att skriva.

Det är min blogg, mitt andningshål.





Kommentarer
Postat av: Malin

Känner igen känslan.
Bloggen har verkligen hjälpt mig, var otroligt nere för några månader sedan, men tack vare bloggen har jag orkat ta mig upp och ser nu ljusare på livet igen.
Så bloggen kan hjälpa massor!
Kram på dig

2008-04-10 @ 23:05:37
URL: http://skelleftebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0