Möte och blondering

Idag blev det inte mycket gjort på jobbet, teammöte hela dagen.
För mig känns dom dagarna ganska så oproduktiva, det mesta vi pratar om rör knappt mig
och det jag håller på med. Men det är ju bara att sitta där och lyssna.
Som tur är så ramlar det inte in så mycket nytt i lådan just nu utan jag kan koncentrera mig
på att komma ifatt med lite sånt som fått ligga till sig medans jag har tagit hand om mer
brådskande ärenden.
Har ju inte så stor arbetslust eftersom jag inte trivs så bra just nu, jag hoppas att det blir
ändring på det snart. Annars så får jag nog tänka över hur jag vill ha det.

Har hjälpt Emma färga håret i kväll, nu är hon lite ljusare igen.
Vi går ju i väntans tider här hemma, vi har King i luften på väg hit.
Det ska bli kul att få hit honom, hoppas att han kommer att trivas här.

Kan ju inte låta bli att fundera över mannen som dödade Engla.
Vad har han pysslat med från 2000 fram till nu?
Inte har han väl suttit hemma och virkat i alla fall.
Vi får hoppas att man får fram om han varit inblandad i fler flickors öden.
Tänk att en sådan djävulsk människa kan gå runt och låtsas vara som oss andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0