Strul

Efter en sväng in till stan ska jag koppla upp mig mot jobbet igen och jobba klart,
naturligtvis är det något som strular.
Det gick inte att komma åt mailen, och den är jag beroenda av för att kunna se
om det dyker upp något jobb. Efter lite strul så kunde jag jag komma in via en
annan variant och kunde börja jobba.
Fördelen att jobba sådana här dagar är att det inte dyker upp så mycket nytt hela
tiden utan det går att beta av sådant som legat på vänt. Skönt!

Nu kom grannen precis förbi och bjöd över oss på sillmackor om en stund.
Det låter ju trevligt,. dumt att tacka nej till något sånt allra helst som han sa att
han lagt in nubben på kylning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0