Vad ska man säga?

Vad ska man säga?
Är det så här vi vill att Sverige ska marknadsföras utomlands?
Med blonda pinuppor med förstorade bröst?

Undrar hur dom här tjejerna kommer att tänka tillbaka på den här tiden när dom blir lite äldre?

Var och en blir ju salig på sin tro, men jag är skeptisk......


Spännande att jag blivit utsedd till värsta moraltanten.
Ja du Angelica, det är säket mycket mer seriöst än vad det ser ut att vara.
Det ser jag ju klart och tydligt när jag kikar i din blogg också.
Jag hoppas att ni vet vad ni pysslar med och att ni tar hand om er själva och varandra.



Kommentarer
Postat av: Jonas K

Ja det är förskräckligt. Och Malin Åkerman späder på det ytterligare. Och sen har vi blondinen Gynning som åker runt i Usa och gör bort sig ytterligare.

2008-04-07 @ 16:00:09
Postat av: svensk

äsch, låt flickorna ha lite kul!

2008-04-07 @ 16:46:28
Postat av: elias

dom är riktigt snygga i alla fall =) låt dom leka

2008-04-07 @ 17:01:21
Postat av: Camilo

Amerikanerna kommer bli helt tokiga, de älskar blonda brudar med stora tuttar! Huset kommer bli en total succé!

2008-04-07 @ 17:05:37
Postat av: Sarah

Äh, så mycket skrik för ingenting, det är väl bra om Sverige är känt för något i alla fall?!

Moral-kärringar kommer alltid förskräckas över något, jag tycker det här bara är festligt!

2008-04-07 @ 17:14:25
Postat av: tony

förstorade bröst? jag hoppas du menar retuscherade (sp), för någon silikon ser jag inte i den där bilden. naturligt stort ja.

2008-04-07 @ 17:25:22
Postat av: Sebbe

Se är deras liv, Deras kroppar , låt de göra som de vill?

2008-04-07 @ 17:28:38
Postat av: l1bsj0t

Blondiner i LA.???.
Jag tror inte flickorna förstår att dom kommer hit för att bli horor.
Men alla slutar på samma sätt med att göra V tecken med benen.

2008-04-07 @ 17:35:36
Postat av: Bengt

Eftersom jänkarna alltid skall leka världsherrar och aldrig ta hänsyn till andra nationers integritet och stolthet så är det väl bara att börja tillverka en massa dasspapper med deras flagga på och använda då de går över gränsen. Då kanske de fattar att även vanliga människor tycker illa om deras sätt.

2008-04-07 @ 17:47:05
Postat av: Svensk-amerikan

Bengt du är overdrive fel ute, angående nationers integritet och amerikaners inställnign till omvärlden.
Men som många andra sagt så tyckr jag också, att det är deras kroppar, deras liv, låt de få göra vad de vill!

2008-04-07 @ 18:42:47
Postat av: lalouve

Observera att tjejerna inte får betalt för sin insats. De modellar och fungerar som värdinnor utan att någon ger dem mer än mat och husrum, vilket i klartext betyder att någon annan utnyttjar dem för att tjäna pengar.

2008-04-07 @ 20:51:57
Postat av: Gugge

När tjejerna blir lite äldre kommer de att tänka: "oj vad grymt kul vi hade i Los Angeles!". Var inte så surfeministiskt avundsjuk. Jantelagen....

2008-04-07 @ 20:58:11
Postat av: Angelica Jansson

Jag är en utav tjejerna i huset och jag trivs ypperligt. Horor? Skulle inte tro det. Och att vi inte får betalt? Det är ju endast för att vi inte gör några jobb än, så ingen tjänar något alls just nu. Vi bygger ett varumärke. När vi fått visa kommer alla inblandade tjäna på detta. Och när jag blir äldre kommer jag titta tillbaka på denna tiden som ett underbart äventyr i en stad som få i Sverige får uppleva som jag gör nu. Sluta moralpredika och sätt er istället in i vad vi egentligen gör, detta är ju bara så typiskt jante-Sverige. Kramar från en glad kicka i LA -Angi

2008-04-07 @ 22:34:04
URL: http://angelicajansson.blogg.se
Postat av: Ailan

Klart att alla far gora vad de vill och passar deras installning till livet. Aka till USA ar val kul - skulle inte tveka om jag fick mat och husrum.

Det jag personligen ar less pa ar att folk tror att man vill hoppa i sang med dem bara for att man ar fran Sverige. Typ en san har grej lar ju inte underlatta det. Undviker att saga var jag kommer fran. Orkar inte med alla manliga rolighetsministrar.

Heja Svenska Konsulatet!! :)

Kram Aili - utflytting

2008-04-07 @ 22:48:54
Postat av: Peter

Jag känner igen diskussionen från hbt-rörelsen. Där har många klagat på att det bara är transor och extrema fjollor som syns i medierna. Man får väl utgå ifrån att folk är smartare än att tro att extrembilderna är representativa för någonting.

Amerikaner gör nog mer än krigar, äter och tittar på teve. Det tror jag i alla fall...

2008-04-08 @ 08:40:11
Postat av: Tommy Backman

Avundsjuka och vrede for sitt eget misslyckande med att se varlden nar tillfallet dyker upp!
De har tjejerna ar begavade med yttre skonhet, dumma vore de om de inte tagit tillfallet i akt nar mojligheten att resa gratis kom upp!
Aven om majoriteten av svenska folket inte vill ha den stampeln, sa ar det val i slutandan bra om folk fran USA eller resten av varlden kommer och turistar i Svea for att se alla vackra kvinnor, eller man.. det ar bra for ekonomin!
dessutom ar absolut inget ont sagt!
njut av livet!

halsningar fran London!

2008-04-21 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0