Vad ska man säga?

Nya bud hela tiden, nu är det tydligen inte bra att använda munskölj heller.
Men samtidigt ska kaffe skydda mot bröstcancer, så det får väl bli stopp för
munsköljet och fler koppar kaffe.

Vilket underbart väder vi har, hoppas det håller i sig över Valborg.
Kan gissa att polisen gärna skulle ha sett att det regnade i stället, fint väder brukar ju
locka ut många fulla undgomar på stan så polisen får händerna fulla.

Försöker smälta vad som händer, har aldrig varit med om att man ifrågasatt att jag
sköter mitt arbete och mina arbetstider tidigare.
Det känns väldigt främmande och skrämmande, vet inte riktigt hur jag ska hantera det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0