Dusch

Idag har jag släpat mig in i duschen, för första gången på flera dagar.
Att duscha är på något vis inte prio 1 när man är så här j-a förkyld och deppig.
Nu måste jag i alla fall ta mig i kragen och försöka snygga till mig lite, mitt paket med
tavlorna har nämligen kommit och jag ska åka och hämta det. Av någon outgrundlig
anledning har paketet hamnat på Företagscentret inne i Uppsala och inte hos mitt
ombud här ute i Storvreta.

Jag blir mer och mer nervös inför helgen, just nu känns det som att jag inte har
kontroll över något alls. Hoppas att dom andra har det.
Jag vet ju innerst inne att det kommer bli en kanonhelg, men jag är orolig ändå.

Nu ska jag snyta ur näsan och snabbt köra till stan och hämta tavlorna, så jag kan
komma hem till sängen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0