Ingen rök...

Idag har det flutit på bättre, tågen har gått i tid och det har inte brunnit.

Igår så var det ju inte bara tågen som strulade, vi fick utrymma hela huset på jobbet
pga rökutveckling i ett hisschakt. Vi skulle precis sätta oss och fika när larmet gick,
så det var bara att lämna bullan på bordet och rusa ut. Brandkåren kunde snabbt
söka av huset och låta oss komma in igen.
Det går ju betydligt snabbare för ca 1000 personer att utrymma huset än vad det tar
för alla att ta sig in igen.

Tänk att jag är trendig helt plötsligt.
Det har väl inte alltid varit så kul att ha glasögon, men nu har jag svårt att tänka mig
att jag skulle vara utan. På tal om det så är det hög tid att skaffa nya, annars så är
det snart dags att ta fram den vita käppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0