Komma ut?

Nu börjar det bli fart på innebandybloggarna igen, kul.

Den här bloggen har iofs haft full spruta hela sommaren, men nu tar han upp ett ämne
igen som är lite spännande.
Varför finns det ingen gay innebandyspelare?
Selle hade ämnet uppe nyligen också, ett ämne som jag tycker är spännande.
Hur upplysta och toleranta är man i innebandysverige?
Skulle man acceptera en spelare som en dag talar om sin läggning?

Jag hoppas ju att man inser att personen är densamma som den var även innan den
"kom ut", men det är väl kanske inte så i alla lag.


Kommentarer
Postat av: Sanna E

Jag har köpt ett nytt armband men vill ha ett till.

Lust att hjälpa mig att välja vilket?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0