Nästa Hamilton i min smak

Får Guillo som han vill så får vi en Hamilton i min smak.
Han vill nämligen se George Clooney i rollen som underrättelseofficeren Carl Hamilton.
Det vore smaskens det!

Ännu en pojke har fått sätta livet till då han klättrat upp på tågtak.
Han brändes till döds när han klättrade upp på en godsvagn, antingen för att visa hur
modig/tuff han är eller bara av nyfikenhet.
Han kom antagligen åt kontaktledningen och fick 16 000 volt genom kroppen.

Nu är det dags för säsongens första innebandymatch.
Tyvärr så får jag inte se hela laget spela, men jag tänker ju titta på match i morgon också
så då antar jag att resten av spelarna är med och visar upp sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0