Regn och regn

Det känns som att jag bara har sett regn hela den här sommaren.
Hade vi inte varit på Rhodos i maj så hade jag nog blivit galen nu, jag måste ju få sol.
Det är kanske läge att smita iväg en vecka i september igen?



L-P var och tittade på golf idag, SAS Masters.
Jag trodde att man gick ute längs banan när man tittar på golf, men det går tydligen
precis lika bra att sitta under tak och följa spelet med buffén när till hands.

Jag har jobbat lite med Storvretadagarna, det är ju snart dags.
Helt otroligt att det bara är två veckor kvar, hoppas det regnar rejält under dom veckorna
så det blir torrt och fint under den helgen.
Det går bara inte att det regnar under vår festhelg.

Var på innebandy idag igen, träningsmatch mot Tyresö/Trollbäcken.
Storvreta vann med 5-2, i en match som var betydligt roligare än den mot Årsta igår.
Tyresökillarna var snabba men deras avslut ville sig inte riktigt.
Kul att vår ungdomskedja fick sätta ett mål, dom har varit riktigt duktiga under dom här
två matcherna. Av nyförvärven så är det väl Christian Isaksen som har gjort mest intryck.
Det ska bli kul att se vad han kan göra framöver.

Inser att jag kommer att missa två av dom första hemmamatcherna, otroligt dålig planering
av mig måste jag säga.
Får skärpa till mig där så det inte händer fler missöden under säsongen.

Nu får det bli en paj som avslutning på helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0