Såja...

Det blev en bra kväll igår, lugnt och fint nere på vårt område.
En catfight i tältet annars så var det inga som stökade, men tyvärr så fick vi se alldeles
för många berusade ungdomar.
Man blir så ledsen när man ser en 15-årig flicka som är så berusad att hon knappt kan stå.

Jag kom i säng vid 2-snåret och jag kan tala om att det var inte med ett glädjeskutt jag
tog mig ur sängen kl 6.15, men jag skulle vara på plats kl 7 så det var bara att bita ihop.

Har haft en paus nu, varit i Fyrishov och tittat på ligacupmatchen mellan Storvreta - AIK.
En match där AIK hade det mesta spelet men som vi vann med 3-2.
Stefan Forsman, Storvretas tränare, var inte riktigt nöjd med min klädsel.
Eftersom jag kom direkt från jobbet på Storvretadagarna hade jag på mig en gul tröja
med svart text.
Ingen lämplig klädsel på en match mot AIK alltså.

Nu har jag bara 7-8 timmar jobb kvar innan jag kan få sova, lika bra att dra på brallorna
och börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0