Stövlar på reggaefestivalen

Som det ser ut nu så lär gummistövlar vara något som alla besökare till årets reggaefestival
i Uppsala måste ha på sig.



Det lär bli geggigt på festivalområdet om regnet fortsätter, vilket det ju ser ut att göra
enl SMHI. Vi tillhör ju inte dom värst drabbade av oväder och regn ännu så länge, så vi får
hoppas att det håller sig på den här nivån och inte blir värre i alla fall.



Reggaefestival för sjunde året, vem kunde tro det när det började lite blygsamt på Fyrishov 2001.
Jag vet inte om tjejerna var där första året, men sedan har vår familj varit representerade alla år.
2003 kunde ju tom L-P och jag lyssna på musiken trots att vi inte var på festivalområdet,
det året hölls festivalen vid Ekeby Qvarn som ligger precis vid infarten mot Storvreta.
Då kunde vi sitta på terassen och lyssna på musiken under kvällen.

Även i år får vi extra nattgäster under festivalen, det brukar ju bli så.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja,det är synd att det ska vara sådant här väder just under festivalen,men för min del så gör det ingentingatt dte regnar,för jag kommer i princip bo på Fyrishov i helgen.

Svenska Cheerleader Förbundet ska ha sommarläger, och än så länge så kommer 220 personer dit och jag ska dit. Men det hade varit kul att se Sean Paul...

2008-08-05 @ 11:10:22
URL: http://innebandynorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0