Tillbaka i gruvan

Nu är det slut på ledigheter på ett tag.
Eller slut på ledighet från jobbet är det väl inte, jag kommer ju att vara ledig därifrån ett par
dagar igen snart. När vi har Storvretadagarna sista helgen i augusti.
Jag räknar inte det som ledighet, jag jobbar ju mycket hårdare den helgen än vad jag gör
när jag är på jobbet.  Jobbar hårt på ett annat sätt än vad jag gör när jag sitter där och pysslar
lite i min databas.

Ser att Jossan kanske spelat färdigt i OS.
Tråkigt för henne och oss om det är så, vi får hoppas att magnetröntgen ger bra besked.

Agneta Bolme Börjefors har avlidit.
Tänk att den där vidriga sjukdomen tar sina offer hela tiden.
När ska forskarna få fram mediciner som utrotar den för all framtid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0