Aj!

Här ser ni hur det skulle gå om jag skulle försöka laga mat.....



Lika bra jag håller mig borta från sånt i fortsättningen också.

Lyckades somna på båda tågen i morse, först somnade jag till ordentligt på Upptåget efter
det att det gnällande barnet hade gått av vid Arlanda. Vaknade med ett ryck när dom hojtade
i högtalarna att vi var framme i Upplands Väsby, kände hur huvudet hängde så jag måste
ha somnat in djupt. Efter det så lyckades jag somna till på pendeltåget också, idag fick vi
åka i en ny vagn så det gick faktiskt att slumra till.
Polisen hade stängt ner pendeltåget och letade efter någon när jag skulle åka hem, men
man släppte som tur var på trafiken igen precis när jag kom till Karlberg.

David och Camilla kom hem och fikade, dom ville visa nya bilen dom köpt.
Ja, den är begagnad så den är ju bara ny för dom.

Emma fick glädjande besked i måndags, hon har kommit in på projektledarutbildningen
hon sökte till. Nu blir det två år i skolan igen.

Det verkar bli fullt hus här hemma på julafton, kul.


Kommentarer
Postat av: Maria

Får man gömma sig från svärmor hos dig på julafton??? ;)

2008-12-05 @ 07:12:18
Postat av: Mona

Maria

Du är så välkommen.

Jag lovar att jag inte kommer att laga maten :o)

2008-12-05 @ 07:41:07
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0