AW med tjejerna

Hemma efter en trevlig AW med tjejerna.
Vi var på ett ställe som jag tror heter Stringfellow, det blev ett par öl och lite käk.
Och så mycket prat, det är ju därför vi träffas.
För att få prata och ha kul en stund, uppdatera oss på skvaller osv.

Tidigare idag fick jag veta att jag hade möjlighet att få gå på filmpremiär med
alla dom här. Bindefeld-premiär för Felix Herngrens "Allt flyter".
Det hade varit jättekul, men eftersom jag hade bestämt med tjejerna så fick
en kollega ta mina platser.
Hoppas dom fick en lika kul kväll som jag har haft.

Jag fick åka bil till Uppsala, så skönt att slippa tåget så här på kvällen.
Maria släppte av mig vid Katalin eftersom jag var lite nyfiken på att gå in där och
titta på Christian Kjellvander. Men så kände jag att jag inte hade någon lust att
gå själv, även om jag säkert hade träffat bekanta där inne.
Så det blev bussen hem i stället, kanske lika så bra det.

Nu ska jag krypa i säng och ladda inför bowlingen i morgon.
För tredje gången i mitt liv ska jag rulla klot i morgon, vi får se hur det går.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0