Det blev smisk

Första innebandymatchen på evigheter och så blir det torsk.
Mina pojkar hade inte mycket att sätta mot Täby idag, inget verkade fungera mot
serieledarna Täby som var mycket bättre än Storvreta.
Som Stefan Forsman säger i UNT:
"Vi fick inte ihop laget alls i dag.
När vi spelade var kanske bara två spelare bra samtidigt,
det var aldrig så att alla fem var bra på samma gång.
Det behövs mot ett lag som Täby
."

Den som var klart bäst i Storvreta idag var Mattias Mikulski, han kämpade och
var överallt. Hade inte han blivit uttagen till matchens lirare hade jag gått ner och
ruskat om dom som gjorde valet, men nu slapp jag som tur det.

Vi hade tagit bilen in till stan i morse eftersom vi kanske skulle åka direkt till matchen,
men när vi åkte mot Uppsala bestämde vi oss för att åka hem med helgens blommor
 i alla fall. På vägen rusade vi in på Bauhaus och köpte en gran, jag rusade in hos vårt
Postombud och hämtade ett paket och sedan snabbt hem. Där hittade vi ännu en
paketavi så det blev en ännu en tur fram till Palmen innan vi åkte mot stan, vi kom fram
precis lagom till matchen började.

Jag fick en ny chef idag, igen.
Jag blev riktigt glad när hon berättade om sitt nya jobb, det känns lite konstigt att säga
att jag helst inte vill tillhöra hennes team eftersom jag tycker mycket om henne och
inte skulle ha något mot att jobba med henne. Men.......
Nu blir hon i alla fall min chef från nyår så får vi se hur länge det gäller.

I morgon är det födelsedagsuppvaktning igen och en massa julstök.
Undrar om alla kommer att få julklappar?
Det känns just nu som att jag har dålig koll på den biten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0