Gott Nytt År!

Så är det nästan slut, 2008.
Det året kommer jag inte komma ihåg som något speciellt bra år, har varit med om bättre.

Först all oro och alla turer med L-Ps jobb, där löste sig ju allt så riktigt bra.
Han trivs så otroligt bra, det är en helt annan miljö han jobbar i nu.
Där man tar tillvara människor och visar uppskattning.

Sedan kom ju turen till mig.
Under alla mina år i firman så har jag aldrig känt mig så liten och oönskad tidigare,
jag har mått väldigt dåligt men försökt att inte visa det så mycket för omgivningen.
Korkat, jag vet.
Nu vet jag i alla fall att jag har ett arbete att gå till, men jag känner mig fortfarande väldigt
osäker och otrygg i min situation.

Men nu kan det väl bara bli bättre, eller hur?

Vi hoppas och tror att 2009 kommer att bli ett bra år.
Ett år då vår familj kommer att växa, det ser vi alla med glädje fram mot.

Vi önskar att våra nära och kära får ha hälsan och må bra.



Gott Nytt År!




Kommentarer
Postat av: edde

Gott Nytt år!!

2008-12-31 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0