Grattis, du har vunnit.....

Nu är dom tydligen igång igen med telefonbedrägerierna.
Det är väl mångas dröm, att någon en dag ska ringa och säga just det:
"Grattis! Du har vunnit........."
Men det är ju svårt att vinna när man inte ens är med och tävlar, eller hur?

Regn och rusk idag.
Såg ut som en våt katt när jag kom till jobbet i morse.
Får väl skylla mig själv lite eftersom jag inte använde grannens paraply hela vägen
fram till jobbet. Jag tyckte faktiskt att det var ganska skönt att få regn på mig och
så tycker ju håret om regnvatten.
Jag försökte med att man blir vacker av regn, men då fick jag till svar av grannen att
hade det inte hjälpt på alla år hitills så kunde jag nog ge upp hoppet nu.
Precis vad man vill höra när håret ligger slickat, eller hur?

Jag som trodde att Henke åkte buss upp med laget till matchen mot Järfälla i lördags,
fel jag hade.
På lunchen idag satt jag och sa att kan ni tänka er Zlatan göra en sån sak?
Tydligen så kunde Henke inte heller tänka sig det, men han hade säkert en bra anledning.

På fikat idag så kom vi på en lysande idé!
Vi tänker göra vår egen kalender, följa trenden och göra en kalender med Postbrudarna.
Det skulle nog bli en storsäljare, med oss utspillda över våra varuställ och diskar endast
iklädda vår nya transparanta tejp med loggan på.
Vilken kioskvältare, elller..........


Lynn Anderson - Rose Garden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0