Jihde som sargvakt?

Så tyst det kan vara på jobbet när det närmar sig helg.
Många som redan börjat sin ledighet eller jobbade hemifrån den här veckan,
själv kommer jag att sitta hemma vid köksbordet i morgon för att spara lite
restid. Dom två timmarna kan jag använda till annat  här hemma.

I morgon ska ju allting ske, granen ska kläs och alla julsaker plockas fram.
Det ska städas och lite käk ska väl förberedas, så det kommer att bli fullt upp
under kvällen. En tur in till stan med lite paket också, hoppas att tavlan som mina
föräldrar ska få kommer i morgon. Företaget jag beställde den från var så
vänliga och skulle bryta sin ledighet idag för att ordna en ny tavla till mig i stället
för den som var trasig när jag fick den.

Kollade lite på innebandymatchen på TV, Västerås-Helsingborg.
Nu hände det som alla väntat på, Henke Larsson gör sitt första SSL-mål!!
Det ska bli spännande att se om Jihde kommer att hålla sitt löfte,.
Jihde sa ju att om Henke gör mål så ska Helsingborg få hjälp av honom under
en hemmamatch, som sargvakt.
Det kommer väl bli bra press på Jihde nu så han får nog lov att stå för sitt ord.
Vi får väl hoppas att den matchen sänds i TV.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0