Nyfikenheten lockar till mig

Det var länge sedan min blogg hade så här många besökare under en dag,
men nu är det ju inte direkt mig och min blogg som lockar.
Jag märker att det inte bara var jag som var nyfiken på vem artisten utan
nästipp är, killen som fick näsan avbiten under julen. Många av dom som
besöker mig idag har googlat för att få reda på vem det är.

Men även om det inte är mig ni är nyfikna på så är ni varmt välkomna in hit.



Vad skulle ni göra om ni vann 110 miljoner?
När jag hade rustat huset, köpt mig en övernattningslägenhet i Stockholm,
bytt bil, köpt massor med nya kläder och öst pengar över barnen så hade jag
ju i alla fall haft hur mycket pengar som helst kvar.
Lite hade jag nog lagt på att se till att Storvreta fick ihop ett lag så att dom i
alla fall klarar sig till slutspelet i år. Just nu ser det ju inte så där jätteljust ut.
Men det är ju långt kvar på säsongen........
Men vad skulle jag göra med resten av pengarna?
Tror jag får sova på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0