Mycket gos... och så en bild på eländet

Idag blev det väldigt mycket gosande på jobbet.
En av mina favoritkillar var på besök och jag måste ju passa på och få gosa och snosa lite.
Finns det något mysigare än att gosa med en bebis?
Idag fick Alex dock konkurrens om allas uppmärksamhet , lilla Vanna som är ca 1,5 månad
yngre var på sitt första besök på jobbet. Hon sov så gott i min famn vid fikabordet, härligt.

Strax efter fikat fick Annlo och jag ta oss med snabba steg mot stan, vi skulle ju fotograferas.
Vi mötte upp Annlos kompis och travade bort mot Kungsgatan och The Studio.
Det blev en långdragen historia, vi var på plats ca 15.45 och klev ut på gatan igen 20.30.
Först var det en lång väntan på att bli sminkade, sedan var det en lång väntan på att få komma
in till fotografen och sedan var det en stunds väntan igen innan vi fick titta på bilderna och
se om vi ville köpa några av dom.
Sminket blev jag väl inte så imponerad av, hon sa att hon lade på lite extra eftersom kameran
tar bort ca 35%. Men jag tyckte nog att jag var lite väl försiktigt sminkad, jag hade nog gärna
sett att hon tagit i lite mer så att det varit mer skillnad mot hur jag ser ut i vanliga fall.
Själva fotograferingen var mindre traumatisk mot vad jag hade räknat med.
Det var en mycket vänlig tjej som plåtade oss och hon gjorde verkligen allt för att vi inte skulle
känna oss obekväma.
Hon tog ca 70 bilder på var och en av oss och alla vi köpte till slut fyra bilder var.
Jag vet inte om jag kände mig helt nöjd med någon bild, men man ser ju bara sina fel och
brister när man tittar på bilderna.



Så ser jag ju antagligen ut i alla fall.........

Men, vad är det här för sjuka människor?
Stackars barn säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh Mama vilken blick! Tror jag ska bli "fritids-flata". Kom ner till misteln kvinna!!! :D

2008-12-19 @ 07:39:50
Postat av: Sundsvallar´n

Ojjj!!!

fin

2008-12-19 @ 11:46:13
Postat av: Mona

Maria

Tror bestämt vi missade misteln när jag var ner till dig, vi får ta det nästa gång :o)



Sundsvallar´n

Tack!

2008-12-19 @ 12:31:49
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0