Nu så....



Visst är det väl vackert med tulpaner.

Undrar hur många barn som har skickat iväg sin önskelista till Tomten.
Till Tomteboda kommer det i alla fall fullt med brev och vad jag vet så försöker man svara
på alla, med någon liten julklapp från Tomten.

Ser att herrarna hade en ganska behaglig första match i VM, eller vad säger ni om 18-0?
Det får väl duga som en uppvärmningsmatch antar jag.
Mattias Samuelsson gjorde efter vad jag kunde utläsa ett mål och tre assist.



Gabriella Climi - Sweet About Me

Härlig låt, men jag är lite fundersam till videon.......

Nu är det dags att få lite ordning på ansikte mm och sticka iväg på party!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad glädjande med färgglada tulpaner denna gråa dag!

2008-12-06 @ 17:02:07
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0