Skrapa triss

Vaknade vid åtta-tiden och tittade på klockan, eftersom L-P fortfarande sov så tänkte jag
att jag kunde ju lika gärna blunda en stund till jag också.
Två timmar senare vaknar jag igen och inser att det är dags att kravla ur sängen.

En tur in till Gränby Centrum för att jaga lite julklappar och sedan var det dags att åka
hem till Jenny för lite födelsedagsfika.
Jenny bakar så otroligt goda tårtor, tur det för jag hade inte ätit någon frukost och
fick i mig två bitar.

Lite mat måste ju inhandlas till julen, så det blev en tur ut till ICA Maxi också.
Betydligt fattigare kom vi hem och festade på lite färska räkor innan det var dags att
börja slå in paket.

I morgon kanske jag vaknar i tid så jag hinner se min gamla klasskompis
Zaine Söderlund skrapa triss i TV4.
Han är den tredje som jag känner som vinner en större summa på triss, visst kan man
väl tycka att det är min tur sedan?
Visst vore det väl häftigt att få lite pengar, lagom mycket så man inte behöver bekymra
sig så mycket utan kan unna sig det man vill ha och åka på dom där resorna som
aldrig blir av.



Kommentarer
Postat av: Fredo

Jovisst, men sen vågar man ju inte sticka ut heller. Vi får se helt enkelt..



Triss måste i alla fall vara en stor bluff, vinner heller aldrig!!

2008-12-21 @ 00:45:34
URL: http://fredagsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0