En pusselbit

Sitter ensam hemma, har precis sett handbollsdamernastryk av dom tyska damerna.
Tyvärr så verkar det som att det kan betyda att det inte blir något vidare spel för svenskorna.

Då gick det bättre för innebandyherrarna, dom besegrade Ryssland med 18-1 idag.
Tre matcher, tre vinster. På onsdag kl 11.10 väntar nästa match mot Lettland.

La Ligas ende svensk, Henok Goitom, hyllade sin vän Ahmed "Romario" Ibrahim.
När Henok gjorde mål drog han upp sin matchtröja och visade t-shirten han bar under,
"Rest in peace, Ahmed" var budskapet han ville visa för världen.




Idag föll en pusselbit på plats för mig.
Min plats i organisationen har äntligen blivit klar, tråkigt bara att det har tagit så lång tid.
Jag kommer att jobba i en grupp med människor jag trivs med och tycker om,
det känns så skönt att det löst sig på det här viset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0