Naturligtvis ingen bortamatch

Jag inser att jag kanske använde lite fel ord i mitt förra inlägg.
Jag menade ju naturligtvis inte att jag skulle krypa ner i en främmande säng,
men det var i alla fall en annan säng än min egen.
Efter en trevlig kväll ute på lokal tog jag mig hem till Maria som var snäll och lät
mamma låna en sängplats.
Så otroligt skönt att bara hoppa på t-banan och åka 20 minuter i stället för att
ha två timmars resa hem i natten. Det var inte så tokigt i morse heller,
det var en betydligt kortare resa till jobbet än vad jag är van med.
Lite segt idag, men det ska det väl kanske vara när man har konferens.........

Lite knepigt att sitta och prata om hur ett team ska arbeta och inte veta om jag
kommer att få jobba med dom eller hur det kommer att bli.
Väntar på att min chef som jag tydligen ska ha from nyår ska höra av sig och tala
om vart jag ska infinna mig efter ledigheterna.
Det här är så snurrigt så att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det.

I morgon ska jag göra något som jag i vanliga fall avskyr.
Jag ska av egen fri vilja ställa mig framför en kamera, helt sjukt men så är det.
Jag har inga som helst förhoppningar men det vore ju kul att ha en bra bild av mig själv.
Vi får väl se hur det går, jag är ju som sagt lite skeptisk men vi ser det som en kul grej.
Det ska i alla fall bli kul att bli riktigt sminkad, jag hoppas dom kan trolla lite.

Kan tro att det finns flera som kan tänka sig att göra den kontrollen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0