Abstinens

Har just nu innebandyabstinens, har inte sett en match på evigheter.
Två av våra pojkar är ju iväg och spelar med landslaget nu, Kim och Jesper.
Kim gjorde en bra match mot Tjeckien igår och tog chansen att göra mål
i sin första landslagsmatch. Härligt att han visar sin klass även där.

Jag får väl kika om det finns någon match som kan locka iväg mig till
Allianshallen idag, för att stilla mina begär.
Annars så får jag väl tåla mig till på torsdag när vi möter Jönköping hemma
i Fyrishov.

Damlaget spelar 16.30 idag, det känns som att det är lite knepig tid men
det kan ju mycket väl bli så att vi sticker dit en sväng och kikar.

Kommentarer
Postat av: Ida K

Hej Mona,en tvättfråga,tror du att jag kan köra min SIBK-halsduk i 40 grader? svara a.s.a.p.
MVH Ida!

2008-02-02 @ 12:23:00
URL: http://innebandynorden.blogg.se
Postat av: Ida K

Nixpixbo,det finns det inte =(
tack för rådet!

2008-02-02 @ 12:54:18
Postat av: edde

Snacka om att ha innebandyabstinens. Jag missade förra hemmmatchen mot Balrog (bortrest med jobbet) vilket var den första hemmamatchen jag missat på 2-3 år.
Nu ska det bli riktigt härligt med två hemmamatcher på raken, Jönköping på torsdag och Caperio på måndag. Vi ses på läktar`n Mona.

2008-02-02 @ 19:47:51
Postat av: Mona

Edde -
Kan inte komma ihåg när jag missade en hemmamatch senast, men nu mot Balrog hade jag ju giltigt förfall.
Vi ses i Fyrishov på torsdag!

2008-02-02 @ 19:56:24
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0