Coola killar

Idag har jag tydligen gjort några upprörda med mitt bloggande.
Var och en läser ju det jag skriver som dom vill, det är nog ingen mening
med att jag förklarar mig mer. Dom som vill missförstå och läsa in mer än
vad det står, dom gör ju det i alla fall.

Har snabblyssnat på låtarna till Melodifestivalen och jag tror att jag kan stå
fast vid mitt förhandstips till  Daniel på UNT.
Gillar ju Rongedal, men dom får nog åka till Umeå är jag rädd.

Gissar att dom blev lite svettiga på VF idag när hela hemsidan kraschade pga
bröderna Schulmans nya blogg.
Jag är i alla fall glad att killarna börjat blogga igen, gillade deras tidigare bloggar.
Kanske inte var så förtjust i alla inlägg, men när dom skriver med hjärtat så är
dom båda två riktigt duktiga.

Dags att krypa i säng tror jag, känner hur jag börjar himla med ögonen.

Kolla in dom här coola killarna......

 

Kommentarer
Postat av: Ida K

Jag vet,han e ju så fin,synd att han bara är upptagen av någon annan (och det håller mina tjejkompisar också med om). och duktig på planen också =)

2008-02-16 @ 12:01:58
URL: http://innebandynorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0